9 månader och Maja börjar kännas mer som ett barn och inte en bebis. Hon har slutat amma helt. Äter och växer som hon ska. 8,6 kg och 69 cm, att jämföras med Isak som vid samma ålder var 9080 g tung och 72 lång.
Hon har utvecklat en egen krypstil (kan ju inte vara sämre än storebror). Tar sig nu obehindrat runt i hela lägenheten. Det är förstås väldigt roligt för alla och allt blir ju lite lättare när hon inte börjar skrika så fort man lämnar rummet utan istället kommer efter. Favoritgrejen just nu är att ställa sig upp, vilket ju ställer lite högre krav på att man är nära. Hon är gärna med och leker med storebror och älskar när man sjunger. Då sitter hon och gungar på rumpan, väldigt sött. Tittut har hon lärt sig och ibland har Isak tid att leka det med henne.
Hon sover fortfarande dåligt på nätterna, och dagarna med för den delen. Hon verkar ju klara sig med 1 timmes dagsömn dock.. Men jag hinner ju aldrig göra nåt hemma som inte tål att avbrytas.
 |
| Jag hade glömt hur besatt små barn är av teknikprylarna. Boxar, tv-kontroller, telefoner.. |
 |
| Hyfsat nöjd!! |
 |
| Hårfön? Ännu en favorit här hemma, dammsugaren.. |
 |
| Var är Maja?? |
 |
| Tittut! |
 |
| En underbar höstdag i mitten på oktober var vi i Baggböle och grillade. Maja hon roade sig med att äta löv. |
SÅ FINA BILDER!!! ALLA!!!
SvaraRaderaHon är ju bara för go er fina Maja! Helt galet egentligen att hon klarar sig på så lite sömn på dagen. Hoppas bara nätterna blir bättre snart!
Syns på söndag!
Kram