Isak var väl inte så intresserad av djuren egentligen, han gillade mest att springa. Han sprang runt hela djurparksslingan, vilken består av en hel del uppförsbackar.. Förstår inte hur han orkar, grymt inmponerad. Mest roligt hade barnen nog i Lyckolandet. Där fanns en stor lekpark, rutschkanor, karuseller, elbilar (vilket visade sig vara Isaks grej, han har ju inte slitit ut skor med Bobby Car för ingenting ;), elbåtar och mycket mer.
| Springa, springa, runt, runt! |
| Klättra på stenar inne hos djuren är ju roligare än att klappa dom. |
| Inte så sugen på att hälsa på getterna. |
| Här är det samling för att titta på när sälarna matas. |
| Utanför våra fina stugor. |
| Campingen ligger verkligen jättefint till. Det var en härlig kvällssol som värmde oss i lekparken. |
| Kul med våningssäng förstås! Men han fick sova i underslafen, eller han somnade där iaf. Sen kom han och trängdes med oss. |
| Hopp och studs! |
| Pappor och söner åker liten Mask, Larv eller vad det nu var för nåt. Barnen var något spända, men det gick hur bra som helst. |
| Elefanten skulle ju också testas. Gick fint. Lite läskigt är det ju när dom inte sitter fast. |
| Elbåtarna var ju också lite spännande. Isak gillar ju det där med att styra fordon. |
| Linbana med pappa. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar