tisdag 16 augusti 2011

Är man trött så är man..

Det blev lite konstigt med Majas dagsömn idag. Så ikväll vid halv 7 såg det ut så här på balkongen, somnade sittandes! Våran älskade unge.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar