tisdag 16 augusti 2011
Är man trött så är man..
Det blev lite konstigt med Majas dagsömn idag. Så ikväll vid halv 7 såg det ut så här på balkongen, somnade sittandes! Våran älskade unge.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar