På Isaks lediga dagar försöker vi alltid att ha en planerad aktivitet. Det brukar vara utflykter till nya lekparker eller träffa kompisarna. Igår blev det en helt annan grej. Vi promenerade till Strömpilen och åt lunch på McDonalds! Isak älskar ju hamburgare så han var riktigt nöjd förstås. Efter det somnade båda barnen i vagnen och jag kunde sitta i solen, dricka kaffe och läsa en tidning! Det är vardagslyx för mig! Sen blev promenaden hem lång eftersom vi stannade på varenda lekpark.
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar