tisdag 16 augusti 2011

Dagisstart

Har lämnat Isak på dagis nu, efter sitt 7 veckor långa sommarlov. Till min glädje vinkade han glatt till mig och Maja när vi skulle gå. Känns otroligt skönt att veta att han trivs där. Hoppas det går bra hela dagen.
Fortsätter med sommarbilder, håll till godo!

Det här med kläder har verkligen eskalerat i sommar. Isak älskar att klä ut sig i allt han hittar och byter gärna kläder flera gånger om dagen.

Den fina lekstugan har blivit ännu finare. Självklart ska ju stugägaren själv vara med och måla.

Piffad och klar :)

Arbete hos mormor.

Lillskruttan, 7 månader!!

Blivande konstnärer kanske..

En kväll var vi till Mia och Fredrik i stugan och hade det mysigt. Elsa och Isak funkar bra ihop.

Det har visat sig att Maja bara tokgillar hundar. Hon blir alldeles till sig när hon ser en. Här har vi stannat till hos Johanna och Kaj på Pite Havsbad. Tur att Isa är så lugn och snäll så Maja fick känna lite.

På utebadet  i Övertorneå. Både Isak och mamma hade kul!

Har även hunnit plocka några liter blåbär så vi kan göra nån smarrig paj i höst. Isaks hink var dock tom, men magen full i bär :)

Nästa: Lycksele Djurpark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar