måndag 4 april 2011

Vår?

Första dagen i lekparken, då måste det väl vara vår, eller?!
Umeå bjuder idag på riktigt grått och tråkigt väder. Isak bryr sig dock inte så mycket utan tyckte att det var roligt att vi äntligen kom fram till lekparken vid Herrgärdan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar