lördag 9 april 2011

3 månader

Isak har varit på dagis igen. Trots att han varit ledig nästan 2 veckor sprang han bara in i tisdags. Känns skönt att han verkligen gillar att vara där.
Maja är ju 3 månader nästa vecka och väger 5500 g och är 59,7 cm. Hon är verkligen en glad tjej som charmar oss varje dag. Hon trivs i babygymmet och är nöjd med att ligga själv och filosofera.
Här i Umeå har snön börjat smälta och snart är våran uteplats helt snöfri. Nu vill vi ha sommar!
Men först ska vi ha ett långt påsklov uppe i Tornedalen. Imorgon kommer mormor hit och hämtar mig och barnen. Mattias kommer till helgen. Förhoppningsvis lyser solen så vi kan vara ute med skotern. Sen ska vi självklart hälsa på våran nya kompis, Elsas lillebror, som kom till världen 30 mars.

Sparkdräkt anno 1977.

"Lagar" stolen..

Först lagar han maten..


..sen dukar han upp och bjuder oss.




Bättre bild än så här går inte att få på syskonen tillsammans just nu. Maja var dock väldigt nöjd över att kunna sitta bredvid storebror.


Klädrace, som dom gör på Bolibompa.. Snabbt på med så mycket kläder som möjligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar