I onsdags var i ute i Röbäck och grävde en solgrop och satt där i flera timmar och grillade och solade.
Vi har även hunnit med ett besök på badet i Holmsund. Det var väldigt längesen vi badade med honom vilket märktes. Han ville mestadels sitta i pappas famn, men det släppte lite på slutet. Vi får helt enkelt åka dit snart igen. Man vill ju inte att han ska bli en badkruka.
| Upp, upp för backen.. |
| Hjälper pappa att grilla korven. |
| Puss pappa! |
| På onsdag lockade vi med oss Mange, Carro och Zoya också. |
| Isaks egna "solgrop". |
| Maja var ju förstås med, men sov så här gott nästan hela tiden. |
| Håller hårt i pappa. |
| Kanske man skulle våga gå lite närmare elefanten.. |
| Maja var också med på badhuset, men hon nöjde sig med att titta på och prata med sin blomma. |
Åhhh vilken härlig vecka ni har haft! Så fina å härliga vårbilder man blir verkligen inspirerad. Vi kommer hem från vår lilla tripp imorgon kväll och längtar förstås efter att få träffa er!
SvaraRadera