fredag 1 april 2011

Lyxveckan

Den här veckan har Mattias varit ledig. Det har verkligen varit hur mysigt och skönt att vara föräldralediga tillsammans. Vi hade sån tur att solen har lyste på oss också. I tisdags var vi ute i Hamptjärnsstugan. Vi var ensamma där ute och hade pulkbacken för oss själva. Inte för att Isak är speciellt intresserad av att åka vare sig pulka eller bob, men han åker gärna på rumpan eller rullar ner för backen. Han hade en riktigt bra dag och det var roligt att se honom leka i snön.
I onsdags var i ute i Röbäck och grävde en solgrop och satt där i flera timmar och grillade och solade.
Vi har även hunnit med ett besök på badet i Holmsund. Det var väldigt längesen vi badade med honom vilket märktes. Han ville mestadels sitta i pappas famn, men det släppte lite på slutet. Vi får helt enkelt åka dit snart igen. Man vill ju inte att han ska bli en badkruka.


Upp, upp för backen..




Hjälper pappa att grilla korven.




Puss pappa!

På onsdag lockade vi med oss Mange, Carro och Zoya också.

Isaks egna "solgrop".

Maja var ju förstås med, men sov så här gott nästan hela tiden.

Håller hårt i pappa.

Kanske man skulle våga gå lite närmare elefanten..

Maja var också med på badhuset, men hon nöjde sig med att titta på och prata med sin blomma.

1 kommentar:

  1. Åhhh vilken härlig vecka ni har haft! Så fina å härliga vårbilder man blir verkligen inspirerad. Vi kommer hem från vår lilla tripp imorgon kväll och längtar förstås efter att få träffa er!

    SvaraRadera