onsdag 20 april 2011
Hej hej!
Vi är på påsklov hos mormor/morfar och farmor/farfar. Jag tycker det är roligt att springa ute på gården och leka. Skotern och traktorn är också roliga. Mamma och pappa borde köpa ett hus nu, nånstans där jag kan gå ut själv.
Kram Isak
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar