onsdag 20 april 2011

Hej hej!

Vi är på påsklov hos mormor/morfar och farmor/farfar. Jag tycker det är roligt att springa ute på gården och leka. Skotern och traktorn är också roliga. Mamma och pappa borde köpa ett hus nu, nånstans där jag kan gå ut själv.
Kram Isak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar