torsdag 21 april 2011

Äntligen!

Till slut vågar han alltså åka traktor, här med morfar. Som bekant var ju traktor Isaks typ tredje ord, men tidigare har han inte vågat åka. Så det var verkligen på tiden. Och han var väldigt nöjd och stolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar