tisdag 6 september 2011
Nästa Saade?
I somras såg vi Eric Saade på Allsång på Skansen (tror jag det var). Isak var snabb på att snappa upp koregrafin. Så nu dansar vi för fullt här hemma ibland :)
Put
your
hearts
in the air!
1 kommentar:
Malte & Elis mamma
6 september 2011 kl. 21:10
Underbart!
Längtar efter att få träffa danskillen imorgon :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Underbart!
SvaraRaderaLängtar efter att få träffa danskillen imorgon :)