tisdag 6 september 2011

Nästa Saade?

I somras såg vi Eric Saade på Allsång på Skansen (tror jag det var). Isak var snabb på att snappa upp koregrafin. Så nu dansar vi för fullt här hemma ibland :)

Put

your

hearts

in the air!


1 kommentar: