onsdag 20 juli 2011

Pausbild

Vi är på semester, bjuder på en Isak som provade Majas klänning innan vi åkte iväg. Visst är han fin? :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar