| Maja älskade att bada! Hon var i vattnet 1 timme utan att protestera alls. Hon blir nog en liten fisk, precis som storebror. |
| Första gången med armkuddarna. Han fattade galoppen ganska snabbt och tyckte det var väldigt roligt! Rutschkanan blev en favorit. |
| Isak och Elsa kom riktigt bra överrens, och hade nog roligt ihop. |
| Så här sitter han i stort sett varje eftermiddag och väntar på pappa.. |
| "Gapa Maja". Självklart vill han vara med när hon har börjat äta gröt. Maja, tålig som hon är, bara tackar och tar emot. |
| Olle ca 2,5 månad och Maja 5 månader. Man måste ju bara älska hans kalufs. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar