måndag 20 juni 2011

På badhuset

Vi haft besök av familjen Uusitalo/Fors. Förutom att jag och Mia fick en heldag på stan tillsammans, hade vi även en riktigt härlig söndag med bad, bus och middag. Konstaterar, än en gång, att vi bor alldeles för långt ifrån varann. Och visst finns det tankar om att vi nångång ska åka på semester tillsammans igen, men barnen får nog bli lite större först.

Maja älskade att bada! Hon var i vattnet 1 timme utan att protestera alls. Hon blir nog en liten fisk, precis som storebror.

Första gången med armkuddarna. Han fattade galoppen ganska snabbt och tyckte det var väldigt roligt! Rutschkanan blev en favorit.

Isak och Elsa kom riktigt bra överrens, och hade nog roligt ihop.

Så här sitter han i stort sett varje eftermiddag och väntar på pappa..

"Gapa Maja". Självklart vill han vara med när hon har börjat äta gröt. Maja, tålig som hon är, bara tackar och tar emot.

Olle ca 2,5 månad och Maja 5 månader. Man måste ju bara älska hans kalufs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar