Maja har hunnit bli 4 månader och på den dagen döptes hon (bilder kommer). Hon är mestadels nöjd och glad, så länge vi är i närheten i allafall. Har nu senaste dagarna börjat ogilla att vara själv, man ska prata med henne då lyser hon som en sol. Tyvärr kan man ju inte göra det hela dagarna då man har en storebror som kräver sin del också.
Isak har nu tagit ett steg närmare att bli blöjfri. Nu är det kortkalsonger som gäller hela dagarna, även på dagis. Det är bara när "nummer 2" ska göras som han vill ha blöja fortfarande, men annars går det verkligen jättebra! Men nattblöjan känns som att det är länge kvar tills den är borta.
| Man märker att Isak tycker det är roligt att Maja blivit större. Tänk att kunna leka tillsammans snart. |
| Nu trivs Maja bra på mage igen. Kan vända på sig men gör det inte så ofta ännu. |
| Lässtund med pappa. Isak har, efter en lång paus, börjat gilla böcker igen. Ett tag var det bara film som gällde när det var nedvarvning på kvällen. |
| Så här gillar Isak att sitta med lillasyster. |
| 4 månader alltså, tiden rusar. |
Men gullungar! Isak är ju bara för go, bättre storebror får man leta efter. Och vilka fina syskonbilder, bra jobbat! :)
SvaraRadera