lördag 23 april 2011

Bom bom!

En dag fick vi besök av tomtens renar. Isak har ju inte riktigt lärt sig skillnaden mellan renar och älgar ännu så han sprang genast in och hämtade "byssen" som farfar gjort åt honom :)
Kanske en blivande jägare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar