lördag 23 april 2011
Bom bom!
En dag fick vi besök av tomtens renar. Isak har ju inte riktigt lärt sig skillnaden mellan renar och älgar ännu så han sprang genast in och hämtade "byssen" som farfar gjort åt honom :)
Kanske en blivande jägare?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar