..gå i vattenpölen mamma?
En väldigt nöjd kille plaskade runt. Sen ramlade han och råkade bli blöt om händerna, och det vet vi ju att han inte gillar så då var det slut på det roliga. Men det tar sig, det här med att vara ute. Snart kanske han till och med går ut utan att protestera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar