Åhhh vad vi saknar er!! Här sjunger vi Maja och Isak sånger (jag har nu slut fantasi till både text å melodi) och vi längtar till nästa helg då vi får träffa er. Malte säger också att han äääälskar Maja :)
Isak är så fin på bilderna och vi skrattar gott när vi läser hur han äntligen vågar sig in i traktorn.
Åhhh vad vi saknar er!! Här sjunger vi Maja och Isak sånger (jag har nu slut fantasi till både text å melodi) och vi längtar till nästa helg då vi får träffa er. Malte säger också att han äääälskar Maja :)
SvaraRaderaIsak är så fin på bilderna och vi skrattar gott när vi läser hur han äntligen vågar sig in i traktorn.
Stor kram till er från hela vår familj
Sofia