torsdag 21 april 2011

Hjälper pappa att hämta bastuved

1 kommentar:

  1. Åhhh vad vi saknar er!! Här sjunger vi Maja och Isak sånger (jag har nu slut fantasi till både text å melodi) och vi längtar till nästa helg då vi får träffa er. Malte säger också att han äääälskar Maja :)

    Isak är så fin på bilderna och vi skrattar gott när vi läser hur han äntligen vågar sig in i traktorn.


    Stor kram till er från hela vår familj

    Sofia

    SvaraRadera