fredag 4 februari 2011

Bus-Isak



Lite smutsig, men ändå finast.









Har rymt ut för att skotta lite snö.. Klädde på sig själv, men glömde visst byxorna.


Favoritleksaken, mammas iphone. Ska nog minsann lära Maja hur man tittar på "Bompa".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar