fredag 4 februari 2011
Bus-Isak
Lite smutsig, men ändå finast.
Har rymt ut för att skotta lite snö.. Klädde på sig själv, men glömde visst byxorna.
Favoritleksaken, mammas iphone. Ska nog minsann lära Maja hur man tittar på "Bompa".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar